Vaše otázky

Kdo stojí za společností Cz-Balik.cz?
Jsme tým lidí, kteří v roce 2006 založili společnost Cz-Ebay.cz (zprostředkování nákupů v USA, dražby na aukcích Ebay a přeposílání balíků z USA do Česka a na Slovensko). Jsme česká firma se sídlem v ČR s pobočkou na Slovensku a v USA, kde disponujeme také vlastními skladovacími prostory v našem warehouse.

Proč jsou Vaše ceny tak levné?
Slevy na cenách přepravy máme díky dlouholeté spolupráci s našimi partnery a množství přepravovaných zásilek jak z Česka do světa (měsíčně v průměru 350 zásilek), tak z našeho skladu v Georgii v USA do ČR a SR (měsíčně v průměru 550 zásilek)

Kam všude zasíláte balíky?
Zásilku Vám můžeme doručit do 200 zemí světa jako například USA, Kanada, Mexiko, Japonsko, Čína, Hong-Kong, Austrálie, Indie, Irák, Tunis, Arabské Emiráty, do všech států Evropy, Asie a vybraných států Afriky. Prostě všude

Adresa příjemce nesmí být P.O.BOX. Nedoručujeme taky na schránky na poště, nebo na adresy bez fyzické přítomnosti příjemce a bez telefonu na příjemce

S kým spolupracujeme?
Pouze s těma nejlepšími, aby byli Vaše balíčky opravdu v dobrých rukou a to: FEDEX, DHL, UPS, TNT, DPD a GLS

Kolik zaplatím za přepravu?
Cenu přepravy zjistíte v naší kalkulačce v horním menu stránek

Jaké výhody nabízíte oproti konkurenci?
V dnešní zrychlené době a stále zvyšujících se cen snad u všeho, se snažíme přinést kvalitní služby přepravy zásilek za ceny, které jsme nastavili hodně nízko. S námi tak můžete ušetřit stovky až tisíce korun dle velikosti a váhy zásilky. Dlouholeté zkušenosti s mezinárodní přepravou, jednoduchost objednání a ceny pro všechny stejné jsou u nás samozřejmostí. Neděláme rozdíl mezi firemní a soukromou zásilkou

Jak můžu zaplatit za objednávku?
O převody a platby on-line se stará platební portál PayU. Platit můžete i přímo do naší banky, nebo přes poštu. Využít můžete:

  • on-line bankovní převod
  • on-line platba platební kartou
  • on-line mobilní platba MOPET
  • běžným bankovním převodem
  • poštovní poukázkou 
  • vkladem na přepážce naší Komerční banky
  • osobně na sídle firmy.

Číslo našeho účtu v ČR je:
43 - 9308020287 /0100 v Komerční bance
IBAN: CZ7001000000439308020287
SWIFT: KOMBCZPPXXX

Číslo našeho účtu v SK je:
5023108068 /0900 v Slovenskej šporitelni
IBAN: SK8509000000005023108068
SWIFT: GIBASKBX 

Správnost vyplněné objednávky a Vámi zadaných údajů v OBJ je kontrolována našim pracovníkem

Jak zruším objednání přepravy?
Pokud jste objednávku ještě neuhradili, stačí napsat e-mail na info@Cz-Balik.cz a požádat o zrušení. Po Vašem uhrazení přepravy a našem objednání přepravy již objednání zrušit nelze

Celní odbavení při exportě
Clení je nutné pro zásilky nad hodnotou zboží 1000 EURO, nebo v případě, že potřebujete doklad do vašeho účetnictví z celního úřadu. Jestli potřebujete zásilku exportně proclít, můžete to udělat dvěma způsoby:

  • Zásilku dovezete osobně na nejbližší celní úřad ve Vašem okolí spolu s kopii DIČ, výpisem s obch. rejstříku a Vaší fakturou. Celní úřad Vás zaregisruje, přidělí Vám registrační číslo EORI a vystaví celní exportní dokument. Ten nám pošlete e-mailem a také přiložíte k odesílané zásilce. Služba zaregistrování na celním úřadě je zdarma a trvá cca 10 minut
  • Nebo při vyplňování objednávky na našem webu si zaškrtněte "chci zásilku exportně proclít" a my ji necháme na celním úřadě proclít za Vás (potřebujeme Vaši fakturu s názvem zboží a cenou, EORI nebo výpis obch. rejstříku, kopii DIČ a podepsat smlouvu o proclení). Tato naše služba je zpoplatněna částkou 150 Kč

Jak zjistím stav přepravy?
Z horního menu si zvolíte Informace / sledování balíků a do kolonky napíšete číslo Vaší objednávky u nás. Systém Vás automaticky přesměruje na stránky přepravce s přímým výpisem pohybu zásilky. Případně nám pošlete e-mail a o stavu Vás budeme informovat my

Co dělat, když si zásilku náš kurýr nevyzvedne ve stanovený den?
Kontaktujte nás e-mailem na info@Cz-Balik.cz. Nevyzvednutí může být způsobeno prodlevou mezi uhrazením a přijetím Vaší platby na náš účet, případně pozdním zpracováním objednávky u přepravní společnosti. A nebo Vás přepravce nenašel, případně se nedovolal na Váš telefon. Přepravu můžeme přeobjednat na další prac. den

Celní řízení
V krajině dodání může být celním úřadem vyměřen celní dluh dle přiloženého invoice, nebo faktury a který pak příjemce musí uhradit. Společnost Cz-Balik nenese žádnou zodpovědnost za případné vyměření tohoto celního dluhu, celní řízení si vyřizuje příjemce balíku a tato částka není součástí platby za přepravu zásilky. V případě, že celní dluh nebude uhrazen a zásilka bude odeslána zpátky, nemáte nárok na vrácení ceny za přepravu

Jaké jsou časy dodání?
Přesný čas dodání negarantujeme. Jestli chcete zásilku doručit příjemci do přesně určeného dne, zvolte službu EXPRESS, která se nejvíce přibližuje žádané době dodání. Služby UPS Expedition, UPS Standart, Fedex Economy, DPD a GLS jsou bez garance doručení do přesně určeného dne. Doba dodání se začíná počítat následující pracovní den po vyzvednutí Vaší zásilky

Pozor na doručování do těžce přístupných oblastí
Při doručování do některých vzdálených, nebo těžko dostupných oblastí v zemi příjemce, nebo při zasílání balíku mimo velká města hlavně v Africe, nebo Asii může být účtován další poplatek 150-650 Kč. Tento poplatek se připočítá k ceně OBJ dle Vámi zadaného PSČ, někdy se ho ale dozvíme až při samotném objednání přepravy u přepravce. Při zasílání balíků mimo obydlené oblasti nás raději kontaktujte předem e-mailem

Telefon příjemce
Zadávejte telefonní číslo na příjemce ve tvaru krajiny, kde se bude doručovat zásilka. Kurýr přepravní společnosti nebude volat na české číslo např. v USA, nebo v Austrálii, ale pouze na domácí tel. číslo v krajině dodání

Jsou zásilky pojištěny?
Zásilky jsou pijištěny standartně na 1Kg = 10 EURO. Zásilku si můžete vždy připojistit a to až do výše 500.000 Kč. Cena pojištění je 2% z pojistné částky, min. 300 Kč. Neznamená to automatické vyplacení této částky při poškození nebo ztrátě zásilky a vyplacená částka závisí vždy na konkrétním šetření reklamačního oddělení přepravní společnosti. Pamatujte, že vždy je lepší si zásilku připojistit pro zboží křehké, ze skla, keramiky, pro elektronické součástky, nebo jiné zboží, hodně náchylné k rozbití

Co dělat v případě, že Vaše zásilka byla poškozená při doručení u příjemce?
Přímo s řidičem sepište reklamační protokol o poškození a nechte si ho od něj podepsat. Jestli to zjistíte vy, nebo příjemce až později po rozbalení zásilky, kontaktujte přepravce v krajině dodání a požádejte ho o zahájení reklamace. Doba podání reklamace na poškozené zboží je 14 dnů od doručení zásilky

Do kdy se může objednat přeprava?
Objednat můžete přepravu on-line kdykoliv přes víkendy i přes svátky. Při objednání přepravy do 16 hod v prac. den si zásilku kurýr vyzvedne na Vaší adrese následující pracovní den. Při objednání přes víkend nebo svátek, bude přeprava objednána v následující pracovní den u přepravce, u Vás pak vyzvednuta následující prac. den. U objednání přepravy ze Slovenska se může v některých případech vyzvednutí zpozdit

Jste schopní přepravit auto, motorku, loď nebo skútr?
Bohužel ne. Max. váha jednoho balíku nesmí překročit 60 Kg, ale při zaslání více balíku můžete takto poslat až 1000 Kg. Při zaslání zboží na paletě je min. váha 70 Kg, max. 1000 Kg na paletu. Můžete tak přepravit až 7000 kg např. na 7 paletách 

1 balík = min. 0.5 Kg, max. 60 Kg
1 paleta = min. 70 Kg, max. 1000 kg

Jak reklamovat nedodání, nebo ztrátu zásilky?
Případnou reklamaci nedodání nebo ztráty zásilky podáváte e-mailem na info@Cz-Balik.cz. Uvádíte číslo objednávky u nás, sledovací číslo zásilky, přepravce a důvod reklamace. Pokud můžeme vyřídit reklamaci sami, uděláme to obratem. Pokud je to záležitost složitější, předáváme ji přímo přepravci a ten má pak na vyřešení reklamace 30 dnů. Při vyřizování můžete být vyzváni k doložení dalších podkladů, faktur, nebo informací potřebných pro ukončení stížnosti

Nezodpovídáme za obsah přepravované zásilky
Cz-Balik.cz je zprostředkovatel přepravy mezi odesílatelem a přepravcem a nezodpovídá za druh přepravovaného zboží. Zásilka může být v některých případech vrácena z celního úřadu při exportu, nebo v dané zemi kvůli obsahu přepravovaného zboží (nebezpečné zboží, výbušné látky, přeprava věcí, které do dané země nejsou povoleny přepravovat apod.) a v těchto případech není možné reklamovat přepravu. Ujistěte se prosím předem, že Vaše zboží může být do určené destinace přepraveno zvoleným přepravcem.